مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 15:302023-08-22اقتصادي

فارس من| افت ولتاژ شبکه برق با بلندمرتبه سازی


زمانی که یک منطقه برای گسترش شهری برگزیده می شود، زیرساخت هایی نظیر، گاز، آب و برق متناسب با برآورد سکونت در محل مستقر شده و تجهیزات زیرساخت های حیاتی توسعه می یابد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من با ثبت پویشی تحت عنوان درخواست رفع مشکل ولتاژ شبکه برق خواستار رسیدگی به این مسئله شدند.

مخاطبان ثبت کننده این پویش نوشته اند:  یکی از عوامل سوختن وسایل برقی منازل افت ولتاژ شبکه برق است، متأسفانه در تابستان سال جاری ولتاژ شبکه توسط شرکت های برق منطقه ای جهت جبران کمبود تولید و افت ولتاژ شبکه بالادست به شدت کاهش پیدا می کند که موجب آسیب جدی و سوختن وسایل برقی شهروندان می شود.

به نوشته ثبت کنندگان این پویش، راه حل تامین برق نه با هزینه کرد از جیب مردم با کاهش ولتاژ و به تبع آن سوختن وسایل بلکه با تدبیر و مدیریت صحیح همراه با توسعه زیرساخت ها است، بنابراین از مسئولان وزارت نیرو خواهشمند است نسبت به اصلاح ولتاژ شبکه توزیع اقدام لازم انجام دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، واکاوی دلیل برخی افت ولتاژها بیانگر آن است که ساخت وسازهای غیرمجاز و فراتر از حد تعیین شده در شهرهای کشور زمینه بروز مشکلات گسترده برای مردم را فراهم کرده است، بر این اساس، در بسیاری از مناطق کلانشهرها در حالی که طرح جامع مصوب اجازه بارگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| افت ولتاژ شبکه برق با بلندمرتبه سازی

فارس من| افت ولتاژ شبکه برق با بلندمرتبه سازی